Sunday, December 9, 2012

cerita semalam


aku tak berani . tapi aku gagahkan diri demi satu matlamat . demi menggapai redha Tuhan Yang Esa . 

aku tak kecewa . kerana sebelum aku lakukan perkara itu aku sudah berlapang dada . menerima segalanya .  dan alhamdulillah . aku masih boleh tersenyum , bergelak tawa sehingga ke saat ini . 

adalah satu penipuan besar kalau aku kata aku tak sedih . tapi aku tidak letak sedih itu di kedudukan paling atas . malah ia berada di kedudukan paling hujung . sebab ? sebab aku tanak sedih itu menguasai diri . 

hey hey . menangis bukan jalan terbaik kan ? 

aku cari sejadah . aku cari ALLAH . dan aku perlu bersyukur . kerana aku pasti tiap apa yang dirancangkan olehNYA adalah yang terbaik untuk aku . juga untuk kamu . ye kamu :)

dan pasti . 

sebagai puteri ayah bonda ,



In Shaa Allah ^^


No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)