Thursday, May 16, 2013

guru


"SELAMAT HARI GURU , CIKGU . SEMOGA TERUS SUCCESS" 
-pka-

"SELAMAT HARI GURU , CIKGU . SEMOGA CIKGU CEPAT CEPAT KAWIN. TAK SABAR NAK TENGOK CIKGU KAWIN"
-nurul-

"SELAMAT HARI GURU , CIKGU . CIKGU THE BEST . NAK JADI KAKAK IPAR SAYA TAK ? ABG SAYA SINGLE"
-nadia-

antara mesej mesej . ucapan ucapan yang diterima hari ini . ouh ohsem bukan ? 

sehingga sekarang saya masih tak pasti apakah perkaitan antara kawin dan hari guru =.=

by the way , terima kasih untuk anak anak didik cikgu . maaf ade yang tak sempat cikgu nak balas . malam nanti cikgu balas ye . 

alhamdulillah . walau hanya bergelar teacher to be , diri ini tak ketinggalan menerima ucapan gembira dari mereka di luar sana . terima kasih atas doanya . terima kasih untuk ucapan nya . dan terima kasih untuk tawaran kakak ipar ? errr . ye ye . terima kasih semua :)

rasa bertuah berada di dalam kalangan pendidik . dan baru kini terasa hikmahnya mengapa ALLAH memilih saya berada dalam kalangan ini . terima kasih ALLAH :)

ouh ye . 

buat guru pertama . ibu dan ayah . terima kasih kerana menyuruh saya untuk berada dalam bidang pendidikan yang pada mulanya saya tak berminat . yang dulu konon kononnya nak jadi doktor . haha . dan hari ini saya bahagia dengan status "guru"

:)

juga buat guru-guru yang telah mencurahkan ilmu kepada saya , terima kasih cikgu . saya mintak halal segala ilmu yang cikgu bagi sehingga saya menjadi sebahagian daripada kalian hari ini . 

terima kasih tak terhingga . 

semoga saya mampu menjadi hebat seperti kalian ! :D

last but not least . 

untuk guru guru saya , dan guru guru di luar sana , juga untuk diri sendiri , 



walaupun mungkin kerjaya DOKTOR itu lebih dipandang . apalah sangat dengan kerjaya si guru , namun , i'm proud to be a teacher :)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)