Saturday, February 4, 2012

kunjungan rasmi menteri KPT ke UPSI :)


hari khamis lepas , aku pergi taklimat bersama menteri pengajian tinggi , Dato' Khaled Nordin sempena kunjungan rasmi beliau ke UPSI . 


nohhh . macam kami pulak VIP . haha .

banyak jugak yang dibincangkan bersama . terasa teruja pulak bila vice canselor UPSI buat pembentangan . lebih lebih lagi cerita pasal kampus baru . 

:)

bila pergi taklimat tu , aku rase macam ..

"eh . aku tak kisah ape orang nak cakap pasal UPSI . aku sayang universiti aku. macamane kamu semua sayang universiti sendiri , macam tu jugak aku"

hurm . emo lah pulak . haha . tapelah . aku faham kenape masih ade yang berbunyi pasal kes Adam Adli tu . ok dah . tanak ulas panjang panjang dan jangan tanye aku macam-macam . aku pakkk kang . haha .

terima kasih Dato' Khaled sebab memahami kami .

setiap manusia ade salah betulnye . ade buruk baiknya . kan ? so , try to be positive :)

and my last wish ,aku harap ..

semoga aku dan kawan-kawan lain mampu untuk jadi guru bitara selaras dengan misi dan visi UPSI . insya-ALLAH .

notasiku : tak sabar nak pindah kampus baru . hehehe .


No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)