Saturday, May 19, 2012

malu ?


mencari sedikit ruang untuk menaip di laman sesawang ini :) berbekalkan emosi yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata ^^,

alhamdulillah . syukur pada ALLAH . masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi ini .

dalam pada hati ini diberi sedikit bahagia dan gembira , terselit sedikit duka . mukin kerana keyakinan pada diri sendiri yang terlalu kurang .

terngiang-ngiang di telinga ini terhadap kata-kata orang-orang di sekekliling .
tersenyum mendengar .
terdetik memikir . 
tersedar dari lamunan . 
terduduk mengenang. 
tergerak memandang . 

hanya airmata jawapan segalanya . bukan sukar menerima takdir ALLAH cume mengenang apakah dosa si diri yang kerap diejek dan ditertawakan?

maafkan saya . 

dalam pada hati menerima , terpikir sejenak . hinakah mereka yang berbadan besar ? 

 :)

tersenyum mendengar soalan yang kerap diajukan . 

"gemoknye kau . ade ke yang nak kat kau ? "

andai saya tiada jodoh di dunia , pasti saya ada jodoh di akhirat . janji ALLAH itu pasti . 

yang berbadan besar , yang dihina selalu . diejek . direndah-rendahkan . ditertawakan itu manusia . manusia yang punya hati . perasaan . jiwa . naluri . sama seperti manusia yang lain . 

:)

maafkan saya , saudara seagamaku. maafkan saya .

tidak sesekali menyalahkan kata-kata orang kerana ada benarnya kata-kata itu . 


YA ALLAH , ampuni dosaku . aku hambamu yang hina :')
 

No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)