Friday, November 9, 2012

saat kamu disisiku


Saat kamu disisiku
Di setiap saat kamu mendampingiku
Di setiap ketika aku dalam pelukan mu
Untuk detik-detik terindah aku bersama kamu
Pegangan yang tak pernah lari dari aku
Aku rasa tenang dan selamat dalam panduanmu

Terlalu selamat untuk terus bersama kamu
Terus selamat untuk menjadi penjaga hatiku
Terlalu selamat untuk menjadi pemilik hak aku
Terlalu selamat untuk jantung ini berkongsi denyutan dengan kamu
Terlalu selamat untuk aku dekat denganmu
Terima Kasih dari aku untuk itu

Di setiap saat aku jatuh
Di tiap ketika aku lumpuh
Di setiap detik aku tidak mampu menempuh
Hidup yang berliku lebih dari yang aku mampu
Aku yakin ada kamu

Aku yakin ada kamu untuk membangkitkan aku
Aku yakin ada kamu untuk menjadi nadi aku
Aku yakin ada kamu yang setia bersama aku
Aku yakin ada kamu yang tak kan hilang dalam duniaku

Untuk setiap cinta aku bersama kamu
Untuk setiap rindu ku luahkan padamu
Kau kekasihku
Hidup dan matiku

Aku yakin andai hari terakhirku bertamu
Aku masih ada kamu
Untuk mendoakan hari hari ku
Hingga ke syurga idaman aku
Syurga idaman semua makhluk yang Satu

Terima kasih kerana selalu ada bersama aku
Pada setiap saat dan waktu
Engkaulah kekasihku
Engkaulah penguatku
Engkaulah nadi ku
Engkaulah jantung ku
Al-Quran Nur Karim kalimah wahyu
Kalam Allah Tuhanku


No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)