Friday, June 15, 2012

aku , dia dan kenangan ^_^


bila roomate dah pulang ke kampung , oke aku sangat dan termatlah sunyi . 

hey . siapa nak teman aku pergi makan ? siapa nak main baling baling bantal dengan aku ? main kejar kejar ? tarik-tarik rambut ? main jaring jaring ? ha ? 

siapa pulak nak dengar aku membebel ? dengar aku menyanyi ? puji diri sendiri ?

okay . die sorang je yang macam tu . dia je yang faham ;'(

memanglah aku pon nak balik same . ahad nie je pon . tapi tahu tak due hari tu sangat lama ? lepas nie due bulan tak jumpe die . tak bertekak dengan die . tak dengar die menangis . haha . dan tak tak tak . 

tapi apelah daya . aku hanya insan biasa . apabila aku belajar menerima maka aku harus belajar melepaskan . ecece . macam orang bercinta ;)

kami bercinta hape . bercinta dalam persahabatan sehingga ke syurga ALLAH ^^,

untuk awak , intan nurazlin azman . terima kasih untuk semuanya . maaf atas segalanya . selamat bercuti . selamat menunaikan ibadah puasa . selamat menyambut hari raya aidilfitri . selamat dan selamat . barakallahu fik . kenang daku dalam doamu :)

last but not least . 


sayang kamu kerana ALLAH :)


penghuni 3-1-2 (1) stay comel . jumpe semester depan . dan pastinya awaklah roomate saya lagi . hahaha . 


5 comments:

  1. hahahaha long time tak comment di blog... wahh da berpisah dengan intan.. redha la.. dia sudah bersenang lenang di kampung tue.. hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah . intan dah habis paper awal . memang redha sgt dah nie . tape tape . esok saye balik :D

      Delete
  2. kan abg hilal kan....hihi..intan pun dah lme xkomen blog abg hilal..

    ReplyDelete

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)