Wednesday, June 27, 2012

bila kami main masak-masak .


tadi kemas kemas folder gambar dalam laptop nie . mendelete mane mane yang tak berkenaan . menambah mane mane yang berkenan . hehe . tibe tibe terjumpe satu gambar dan saya mula merindui housemate 3-1-2 yang super duper best . 


sayang-sayang , ingatt tak mase kite main masak masak ? 

masa ni , 
kak gloria n mieza tak de . balik KL . 
kak shanti pon tak de . pergi kampus .
kak syida ade sekejap je . sempat siapkan cocktail . lepas tu die ke kelas "tendang angin" . hehe
dan 
yang setia dengan saya , intan dan nathiya . 

siapa sangka kite boleh masak macamni walaupun tak sesedap mak kite masak ? tapi yang penting , kite dah lepas satu stage untuk ke alam perkahwinan . haha . 

bila lihat gambar ni , saya mula merindui kenakalan kalian . alhamdulillah . ALLAH bagi saya kawan-kawan yang baik . yang ada tika susah dan senang . tika duka dan gembira . 

:)

dan istimewa untuk kalian semua , 



SAHABAT,

Walau kini kita tak slalu bersama

Aku ingin kita selalu dekat


SAHABAT,

Walau kini kita jauh

Aku ingin kita saling menghubungi


SAHABAT,

Kau tau betapa berharganya dirimu?

Kau lebih berharga dari sebongkah emas


SAHABAT,

Kau tau kenapa?

Karena mencari seorang sahabat seperti kau bukanlah hal yang gampang


SAHABAT,

Kini ku ucapkan “Aku akan selalu menjadi sahabatmu”

Kini kau ucap juga di sana 


^_________^


sayang kalian semuaaaaa ! 


notakaki : jangan lupe try resepi nasi ayam ni kat rumah masing-masing . sem depan , kite masak yang lain pulak :D



No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)