Wednesday, June 27, 2012

pelamin idaman .


assalamulaikum . 

malam malam macam ni , berkenan pulak hati nak bercerita tentang pelamin . ape orang kate tu ? pelamin idaman ? haaa macam tu lah gamaknya :)

hehe 

insya-ALLAH , tepat pada masa , jam , minit , saat , dan harinya , saya akan bernikah jua :) walau tidak di dunia mukin di akhirat sana ? :)

jadi , tak perlu risau tentang soal perkahwinan ini . aturan ALLAH itu indah . apa yang dicaturkanNYA adalah yang terbaik untuk kita semua ^^,

hari tu , jalan jalan kat google terjumpe gambar pelamin yang pada saya simple , cantik dan menarik . 


mukin kerana warna hijau ? hehe tak jugak sebenarnya . mukin sebab kombinasi warna dan susur atur yang tak serabut . nampak kemas , sejuk mata memandang :)

kalau saya tak dapat pelamin macam ni pon , mukin saya boleh suggest pada kawan-kawan semua ? betul tak tipu . pelamin ni nampak cantik . bagi yang tak gemar warna hijau , tade masalah kalau nak tukar yang warna hijau tu kepada warna lain . yang buat pelamin tu kan manusia :)

cantik kan pelamin ni ? 

motakaki : saya ada pelamin idaman . awak pulak macamane ? ^___^


No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)