Tuesday, June 19, 2012

cinta lagi :)


nak berkongsi pasal cinta lagi . OK . saya pasti ade yang tak gemar nak teruskan bacaannya . tak mengapa . ini sekadar penulisan dan perkongsian saya hari ini :)

salam ukhwah fillah buat sahabat semua . 

entah mengapa . hati tertarik dengan ucapan dari seorang sahabat . 

"Dgn lafaz bismillahirrahmanirrahim, saya pinang awak utk jadi pelengkap rusuk saya, isteri utk anak2 saya, peneman saya menuju jalan Ilahi "

ok . jangan risau . die tak tuju pada saya pon . haruslah pada bakal isterinya . sama-sama kita doakan :D

nak katenya kenape saya suke ? ok . tentulah sebab suweeeet :) tambah tambah pulak bila semuanya berlandaskan apa yang ISLAM ajarkan . 

sesungguhnya rumahtangga yang dibina untuk menuju redha ALLAH itu sungguh hebat . sungguh lah bermakna . ALLAHUAKBAR . 

tak percaya ? cubalah ! nantikan keajaibannya ;)



No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)