Wednesday, July 4, 2012

hajat hati nak buat cerpen



tibe tibe kan saya rase dah tak berminat nak cerita atau ulas pasal cinta dan kawen . kenape ye agak agaknya ? 

erm =.=

mukin sebab teguran yang menusuk kalbu tempoh hari ? haha . tak jugak lah sebenarnye . ape kaitan teguran tentang plagiat dengan post pasal kawen . ye dak ? 

tapi 

tibe tibe rase berminat nak buat cerpen . sila jangan gelak kan saya . walaupun saya belajar dalam course matematik , tapi setakat ni bahasa melayu saya boleh difahami cuma tunggang langgang siket lah . tak kisahlah ade yang bace atau tak kan ? haih ! dah tu nak buat cerpen ape nie ? 

hurmmmmm 



notakaki : entry ni macam tade motif . maafkan saya . 

No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)