Thursday, July 5, 2012

life is in ALLAH's hand


15 Sya'ban 1433



dan salam sejahtera buat sahabat yang bukan islam :)

hari ini macam biasa . berjalan dengan baik dengan rutin yang biasa . alhamdulillah . cuma ade sedikit yang berbeza iaitu hati dan fikiran

sebelum tu , saya mohon berjuta ampun dan maaf kepada sesiapa yang mengenali diri ini andai ade terkasar bahasa . tersalah kata . terlanjur perbuatan dan sebagainya . mohon maaf dunia akhirat ya ;)

balik soal hati dan fikiran tadi . 

semakin hari semakin banyak yang aku belajar . menerima ujian yang ALLAH berikan dengan hati yang terbuka . dan ujian itu sangatlah mendewasakan . 

semalam , selepas selesai menyempurnakan bacaan yassin sementara menunggu azan isya' aku terpikir sesuatu . terpikir soal hati yang dihujani dengan pebagai emosi . soal fikiran yang dibasahi dengan cecair negative dan positive . 

alhamdulillah . syukur pada ALLAH . DIA membuka mata aku saat aku hampir terlena dengan hasutan syaitan yang direjam . 

dan kini aku rase lebih tenang . tenang untuk meneruskan kehidupan yang lebih mencabar . 
TERIMA KASIH ALLAH 

^___^

sesungguhnya , 



notakaki : jika kamu menginginkan saya , jauhi saya , muliakan wali saya . salam hormat dari selatan Malaysia :)


No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)