Wednesday, August 15, 2012

coretan ringkas tentang "seseorang"


alhamdulillah . sedar tak sedar kita dah berada di hari ke 26 Ramadhan . pantas dan tuntas masa berlalu . rasa macam baru 6 hari . tapi itulah kuasa ALLAH . dan sememangnya semakin hari masa itu semakin cepat :)

dan hari ini entah kenapa hati terbuka untuk mencoretkan sesuatu buat "seseorang" . ye "seseorang" . dan rasanya biarlah dia dikenali sebagai "seseorang" kerana mukin itu lebih baik ^^,

"seseorang" ini aku kenali tidaklah begitu lama bahkan tidaklah begitu sekejap . sedang sedang orang kata . tapi perkenalan itu cukup buat diri ini belajar pelbagai erti . dan alhamdulillah . sekali lagi ALLAH berikan saya "seseorang" yang membantu saya bersama sama menuju jalan redha ALLAH . 

dialah sahabat . dialah teman . dialah rakan . dialah kawan .

mukin kata terima kasih tidak cukup untuk membalas budinya . dan mukin ia juga diluar kemampuan saya yang hanya seorang hamba ALLAH yang hina . dan menyedari kelemahan itu , saya menyerahkan kepada yang Maha Esa untuk membalas segala budi baiknya . ye . hanya ALLAH yang mampu membalasnya . 

dari sini . hanya doa yang dapat dikirimkan kerana saya pasti ALLAH ade bersama . dan ALLAH ada membantu . kerana ALLAH jualah yang berkuasa atas tiap tiap sesuatu . 

hari demi hari . waktu silih berganti . semoga ada rahmat dan redhaNYA . 


No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)