Tuesday, September 4, 2012

perkembangan penulis :)


begitu ramai yang bertanya tentang perkembangan tuan empunya blog ini . amboi . ayat mengalahkan artis . haha . okay . nampak tak yang tuan empunya blog sedang perasan famous ? meletop gitu . haha . 

mengarut . itu dunia semata-mata . hee .

alhamdulillah . tuan empunya blog berada dalam keadaan sihat sejahtera . masih diberi peluang bernafas serta menikmati semua kurniaan ALLAH . dan masih mampu tersenyum seperti ini . hehe 

^____________________________^

haaa . nampak tak permainan si pemilik blog ? nak tunjuk tengah gembira lah tu kan ? haha . tapi dalam pada gembira , tetap ade duka . tapi masih mampu mengukir senyum kerana kadang kadang senyum itu pengubat hati yang duka . eh eh . macam ayat novel . 

bercerita tentang perkembangan , tidak banyak dapat dikongsikan kepada peminat di luar sana . eh ? hahaha  . 

seperti yang kalian sedia maklum , tuan empunya blog sentiasa berkembang dari semasa ke semasa . tidak pernah pula mengempis . haha . kerana itulah hakikatnya bile bercuti semester . 3 bulan bukan masa yang sekejap ye adik adik . sila faham keadaan si pencuti tegar yang hanya duduk di rumah . haha . 

nampak tak dah jauh mengarut ? itu tandanya , tiada idea yang datang untuk menaip . hee . insya-ALLAH saya akan berkongsi tentang gembira dan duka di lain post . dan mukin sejarah sejarah gembira yang berlaku akhir akhir ini ? eh ? hahaha . 

notakaki : mohon untuk tidak terpedaya dengan tipu helah dan kata kata manis penulis . 

sekian =.=

No comments:

Post a Comment

tinggalkan kata walau sebaris ayat . moga moga ia bermanfaat untuk semua . terima kasih :)